موزاییک پاییزه سنگ درشت ، انتخابی مناسب برای محیط‌های پرترافیک

    • امتیاز جاری: 0
    • جمع آراء: 0
  • گزارش آگهی لغو گزارش
کد آگهی
266584
عنوان آگهی
موزاییک پاییزه سنگ درشت ، انتخابی مناسب برای محیط‌های پرترافیک
توضیحات
موزاییک پاییزه سنگ نمره 8 یکی از تولیدات جدید و زیبای شرکت موزاییک اصفهان است. این محصول از بهترین سنگ تراورتن لیمویی با زمینه پودر مشکی و با استفاده از دستگاه پرس اتوماتیک ساخته شده‌است. سپس توسط ساب 20 کله و اسید ساب، پرداخت شده تا مقاومت بالایی در برابر ساییدگی به دست‌آورد. مناسب برای محیط‌های صنعتی و پرباران موزاییک پاییزه سنگ درشت به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن گزینه مناسبی برای استفاده در محیط‌های صنعتی و پرترافیک مانند کف سوله‌ها، کارگاه‌های صنعتی و تعمیرگاه‌ها است. همچنین این موزاییک به‌دلیل آب‌گریزی و مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی سخت، گزینه مناسبی برای مناطق پرباران شمالی محسوب می‌شود. متنوع و زیبا علاوه بر ویژگی‌های مقاومتی، موزاییک پاییزه سنگ درشت از طراحی و ترکیب رنگ بی‌نظیری برخوردار است. این امر امکان هماهنگی این محصول با سبک‌های مختلف دکوراسیون را فراهم می‌کند و آن را به انتخابی محبوب در میان مصرف‌کنندگان تبدیل نموده است. در مجموع، با توجه به مجموعه ویژگی‌های برجسته این محصول از جمله مقاومت بالا در برابر ساییدگی، آب‌گریزی و زیبایی طراحی، خرید موزاییک پاییزه سنگ درشت به‌عنوان گزینه‌ای مناسب و ارزشمند برای انواع پروژه‌های صنعتی، مسکونی، باغی و محوطه سازی مطرح است. این محصول علاوه بر کیفیت بالا، گزینه‌ای صرفه‌جویانه نیز به‌شمار می‌رود و می‌تواند هزینه‌های پروژه را تا حد زیادی کاهش دهد. مزایای خرید موزاییک سنگ درشت مقاومت بالا در برابر ساییدگی و فرسایش آب‌گریزی و مقاومت در شرایط آب و هوایی سخت طراحی متنوع و زیبا با امکان هماهنگی با انواع سبک‌های ساخت و سازی قیمت مناسب و صرفه‌جویانه در هزینه‌های محوطه سازی سؤال: موزاییک پاییزه سنگ درشت از چه مواد اولیه‌ای ساخته شده‌است؟
جواب: موزاییک پاییزه سنگ درشت از بهترین سنگ تراوانتن لیمویی با زمینه پودر مشکی ساخته شده است. سؤال: این موزاییک برای چه محیط‌هایی مناسب است؟
جواب: موزاییک پاییزه سنگ درشت به دلیل ویژگی‌های مقاومتی آن، گزینه مناسبی برای استفاده در محیط‌های صنعتی و پرترافیک مانند کف سوله‌ها، کارگاه‌های صنعتی و تعمیرگاه‌ها است. همچنین این موزاییک برای مناطق پرباران شمالی نیز مناسب است. سؤال: طراحی و رنگ‌بندی موزاییک پاییزه سنگ درشت چگونه‌است؟
جواب: موزاییک پاییزه سنگ درشت از طراحی و تنوع رنگ‌بندی بی‌نظیری برخوردار است. این امر امکان هماهنگی این محصول با سبک‌های مختلف دکوراسیون را فراهم می‌کند. اصفهان موزاییک
شماره تماس: 09133000292
پیامرسانها: 09306300292
وبسایت: https://esfahanmosaic.ir
کانال تلگرام: https://t.me/esfahanmosaic_ir
کانال ایتا: https://eitaa.com/esfahanmosaic
پیج اینستاگرام: https://instagram.com/esfahanmosaic
 
تلفن همراه
(0913) 300-XXXX
اطلاعات تکمیلی
وضعیت کالا
  • نو - صفر
اطلاعات مکانی
استان
اصفهان
شهرستان
اصفهان
آدرس
اصفهان، منطقه صنعتی دولت آباد
نام دوست شما *
ایمیل دوست *
نام
ایمیل شما
متن پیام
تایید امنیتی *
بارگذاری...صبر کنید
ثبت نظر
لطفا برای ثبت نظر وارد سیستم شده یا ثبت نام کنید
یک عنوان را انتخاب کنید.
بارگذاری...صبر کنید
آیا اطمینان به لغو گزارش خود دارید؟
نام شهر را وارد نموده یا از فهرست زیر انتخاب کنید
Tap the Install icon below, and select Add to Home Screen from list.