نقش تبلیغات در جذب مشتری

13 بهمن , 1397
نقش تبلیغات در جذب مشتری
اگر به بیلبوردها و تراکت های خیابانی، آگهی های بزرگ روزنامه ها، تبلیغات رادیو و تلویزیون نگاهی بیندازید؛ بسرعت در خواهید یافت که غالب تبلیغات از میان شرکت ها، سازمانها و برندهایی است که اتفاقا نیاز کمتری به تبلیغات دارند و دارای کسب و کار پر رونقی هستند.
پس چرا آنها با صرف هزینه های بعضا بسیار بالا برای کسب و کار پر رونق و موفق فعلی خود هزینه می کنند، اما شما هنوز چشم به درب یا تلفن بوده و در بهترین حالت به دنبال سایتی برای قرار دادن آگهی رایگان هستید!
پاسخ این سوال در دو چیز است.
اول: مردم فراموش کارند و نیاز به یادآوری دارند.
دوم: رقیبان خواب نیستند
نکته مهم اینست که برای رونق کسب و کارهای کوچک تا متوسط و افزایش تماس های تلفنی و مراجعه کننده، نیازی به صرف هزینه های هنگفت نیست.
آگهی رایگان حتما خوب است اما بهیچوجه کافی نیست.
توجه داشته باشید که آگهی رایگان مناسب افرادی است که در سایت های دست دوم فروش مانند دیوار یا شیپور بدنبال فروش اجناس کارکرده خود هستند.
حتی کالای کارکرده نیز با قرار دادن آگهی پولی و غیر رایگان شانس بسیار بیشتری برای دیده شدن و فروش دارد.
اما شما که بعنوان یک تاجر، کاسب، متخصص،... مایل به فروش کالا یا خدمات خود هستید و از این راه کسب درآمد و تجارت می کنید؛ باید و حتما با صرف هزینه اندکی از آگهی ویژه استفاده نمایید..
آگهی رایگان خوب است اما در کلاس و پرستیژ شما که بعنوان یک تاجر یا متخصص، کالا و کسب وکار خود را ارائه می کنید، قطعا نیست.
توجه کنید که بازدیدکنندگان معمولا کسب و کارهایی را که برای معرفی خود هزینه می کنند بسیار بیشتر جدی می گیرند تا افرادی که از آگهی رایگان استفاده می کنند.
اگر تاریخ اعتبار آگهی شما در سایت به پایان رسید و اصطلاحا منقضی شد( حتی اگر رایگان باشد) .حتما نسبت به تمدید آن اقدام کنید.
ناامید نشوید. موفقیت در تداوم و پشتکار است. مردم باید شما را ببینند، بشرطی که خود را باور داشته باشید و به آنها نشان دهید که برای خود و کسب کار خود ارزش قائل هستید.
توجه داشته باشید که آگهی ویژه بازدید کننده بسیار بیشتری نسبت به آگهی رایگان جذب کرده و در نتیجه تماس تلفنی و اصطلاحا زنگ خور شما بسیار بیشتر خواهد شد.
رقبای شما از غفلت شما در امر تبلیغات استفاده می کنند و چه بسا کالا یا خدمات خود را با کیفیتی بمراتب پایین تر از کالا و خدمات شما، براحتی و حتی گرانتر به مشتریان خواهند فروخت.
آنها با استفاده مناسب از تبلیغات و صرف هزینه اندک براحتی می توانند شما را از گردونه رقابت خارج سازند؛ پس هشیار باشید و اطمینان داشته باشید که صرف هزینه اندک جهت درج آگهی ویژه، نتیجه و سود بس بزرگی برای شما به ارمغان خواهد آورد..
نام شهر را وارد نموده یا از فهرست زیر انتخاب کنید
Tap the Install icon below, and select Add to Home Screen from list.